Xenophon ATT ANVÄNDA HEM  MER  OM  XENOPHON  ATT  ANVÄNDA  XENOPHON  KONTAKT
- För en bättre ridskola!

ATT HA OCH ANVÄNDA XENOPHON

ATT ANVÄNDA XENOPHON

  Avgiften för Xenophon debiteras per år och utifrån en stafflad prislista som bygger på respektive ridskolas antal bokade lektionsplatser i intervaller om 100.
  Xenophon är en molntjänst. När man Xenophon ridskola startas kopplas man upp till en molnserver men det uppleves som att programmet körs lokalt på den egna datorn.
  Xenophon kan användas på både Microsoft Windows ® och Appels MacOS ®.
  Allt data i Xenophon säkerhetskopieras varje natt.
  Att använda Xenophon är ett ömsesidigt samarbete mellan er och oss som räcker hela tiden ni använder Xenophon.
ATT KÖPA
ATT KÖPA
ATT KÖPA

Demo och offert

Demo och offert

Att införa Xenophon som administrativt system börjar med en demonstration och därefter en offert.

  Vid intresse kontakta Prisma Utveckling och boka en demonstration online. Tel 070-314 21 64, e-post info@prismautveckling.se. Efter demonstrationen kan om så önskas en offert erhållas.
  Första året tas en startavgift, kostnad för en obligatorisk installations- och kom-igång-hjälp samt utbildning 2 x 2 timmar ut.
  Xenophon är en molntjänst och fungerar som en prenumeration med en årlig avgift.
  Alla kostnader och avgifter sätts efter en stafflad prislista byggd på storleken på respektive ridskolors verksamhet.
BÖRJA ANVÄNDA
BÖRJA ANVÄNDA
BÖRJA ANVÄNDA

"Vi är alla barn i början"

"Vi är alla barn i början"

I början är det som alltid en del att tänka på och lära sig. Men vi ger er alltid all den tänkbara hjälp som kan behövas.

  När det är dags att börja använda Xenophon erhåller ni en lista med punkter på vad vi behöver få från er, som t.ex. ett kundregister när sådant finns, logotyp etc.
  När databas är upplagd och allt är på plats kan utbildningen påbörjas.
  Har ni frågor under startperioden hjälper alltid vår handledare och supporten er.
NÄR HJÄLP BEHÖVS
NÄR HJÄLP BEHÖVS
NÄR HJÄLP BEHÖVS

Support

Support

Om du är osäker, kontakta alltid supporten!

  För användarsupport och teknisk problemlösning av Xenophon använd den inbyggda supportrapporten, skicka ett mail till supporten.
Se aktuell supportinformation längst ner på sidan.
  För hjälp med utbildning av Xenophon eller Microsoft-produkter och hårdvara kontakta Prisma Utveckling.
Se kontaktinformationen längst ner på sidan.
KONTAKT
KONTAKT
KONTAKT
Prosperous AB
Box 2039, 174 02 Sundbyberg
Telefon 08-28 45 70
E-post info@prosperous.se
 
Support Xenophon
Telefon 08-28 45 70
E-post support@prosperous.se
 
Försäljning, installationer och utbildning
Telefon 070-314 21 64
E-post info@prismautveckling.se
 
Telefontider vardagar 10:00-12:00  /  13:00-15:00
Dag före helgdag/helgdagar   Stängt
Övriga stängda dagar Fredag 10 maj
Fredag 7 juni
Fredag 21 juni - Onsdag 14 augusti